Mustin ja Mirrin toimitusjohtaja Mika Sutinen on Vuoden Markkinointijohtaja 2017

Mustin ja Mirrin toimitusjohtaja Mika Sutinen on Vuoden Markkinointijohtaja 2017.

Markkinointi&Mainonta-lehden jakaman tunnustuksen saajan valitsi markkinointialan ammattilaisista koostuva raati. Sutinen on raadin mukaan "markkinointi- ja myyntiorientoitunut toimitusjohtaja, joka on virittänyt koko organisaation kasvuhakuiseksi ja markkinointiorientoituneeksi".

"Ensimmäinen ajatus oli, että miten selitän tämän meidän markkinointijohtajalle töissä", Sutinen kommentoi M&M:lle hetkeä, jolloin hän kuuli saavansa palkinnon.

"Kun ymmärsin, että kyseessä on enemmän tunnustus koko firmalle, niin kyllä sen kanssa pärjää. On aina mukavaa, kun ympärillä oleva yhteisö tunnustaa sen pitkäjänteisen työn, mikä yhtiössä on tehty", vuonna 2010 yhtiöön siirtynyt Sutinen kertoo.

Sutisen mukaan Musti ja Mirri on muuttunut täysin siitä mitä se oli seitsemän vuotta sitten. Perheomisteisen ketjun toiminta oli reaktiivista ja erittäin kustannustietoista. Vuonna 2014 ketjun osti ruotsalainen EQT Mid Market -rahasto. Rahan säästöstä on siirrytty investointeihin ja suunnitelmalliseen tekemiseen.

Vuoden Markkinointijohtajaa valitsemassa ollut raati kiittää myös Musti ja Mirri -ketjun kansainvälistymistä ja toimintaa niin verkossa kuin kivijalassa. Ketju sitouttaa henkilöstöä ja asiakkaita sekä hakee uutta liiketoimintaa eläinlääkäriketjun kautta. Viime vuonna Musti ja Mirri voitti Great Place To Work -kilpailun suurten työpaikkojen sarjan.

Markkinointi&Mainonta 4.5.2017

Lue koko juttu täältä.

Franchise News 6.5.2017

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »