Hesburger jälleen arvostetuin pikaruokabrändi

Hesburger valittiin jo toisen kerran peräkkäin Suomen arvostetuimmaksi pikaruokabrändiksi.
Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa tarkasteltiin yhteensä 612 eri brändiä. Pikaruokakategoriassa oli mukana 11 brändiä.
Tutkimus toteutettiin nettikyselynä. Sen mukaan Hesburgerin tuntee 99% 15–79 -vuotiaista suomalaisista ja hampurilaisketjun arvostusindeksi nousi 60 sijaa viime vuodesta. Tutkimukseen vastanneet kertoivat erityisesti arvostavansa Hesburgerin suomalaisuutta, hyviä ja laadukkaita tuotteita sekä ekologisia arvoja.
Suomen Hesburger-ravintolat työllistävät n. 5 400 ihmistä ja ketjulla on päivittäin yli 100 000 asiakasta. Hesburgerin viestintäpäällikkö Heini Santos kuvailee melkein jokaisella suomalaisella olevan omakohtainen kokemus ja side Hesburgeriin, joko asiakkaana tai jopa työntekijänä. Santosin mukaan: " Suomalaiset tuntevat Hesburgerin tarinan hyvin ja arvostavat kotimaisen perheyrityksen toimintaa."
Lue alkuperäinen uutinen tästä.