Kauppalehti: Kauneusalan ketju aloittaa franchisingtoiminnan - tavoitteena 10 miljoonan liikevaihto


Blue Lagoon Beauty hakee kasvuloikkaa kotimarkkinoilla ja aikoo sen jälkeen selvittää liiketoiminnan viemistä ulkomaille.


Vuonna 2006 perustettu kauneusalan ketjuyritys Blue Lagoon Beauty Oy aloittaa franchising-toiminnan. Ensimmäinen franchising-yrittäjäsopimus on tehty ja toimipiste avataan pian Helsingin Töölöön.

“Olen todella innoissani, että olemme saaneet mukaan ensimmäisen franchising-yrittäjämme. Tavoitteeni on aina ollut kehittää toimialaa ja samalla luoda kauneusalalle uusia työmahdollisuuksia. Franchising-toiminta on luonteva jatkumo Blue Lagoonin kasvulle. Hyvässä liikekumppanissa yhdistyy intohimo kauneudenhoitoon ja lojaalius yritystä kohtaan”, sanoo Blue Lagoon Beautyn perustaja ja toimitusjohtaja Sini Virtanen yrityksen tiedotteessa. 

Blue Lagoon Beauty työllistää 93 ammattilaista kuudessa eri liikkeessä pääkaupunkiseudulla ja Turussa. Kaikki kauneudenhoidon palveluntarjoajat ovat tällä hetkellä sopimusyrittäjiä. Hallinnossa työskentelee lisäksi markkinointi, asiakaspalvelu ja myymäläpäälliköt. 

FRANCHISING SUOMESSA 

Suomen Franchising-Yhdistyksen mukaan franchising-sektori työllistää Suomessa yli 100 000 työntekijää ja franchising-ketjujen yhteenlasketuksi liikevaihdoksi arvioidaan 6 miljardia euroa. Ketjuja toimii Suomessa kaikkiaan yli 250. 

Alkuperäinen uutinen luettavissa Kauppalehdestä.
 

Franchise News 7.7.2021

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

Katso uutisarkisto tästä

 
 
Franchise News - ajankohtaiset uutiset franchisingsektorilta