Specsavers sai uuden markkinointijohtajan Fazerilta

Lotta Holmaheikki on aloittanut Specsaversin markkinointijohtajana. Hän on aloittanut uudessa tehtävässään 11. kesäkuuta. Aiemmin Holmaheikki työskenteli Fazerilla brändijohtajana.
Holmaheikki kertoo nimitystiedotteessa, että hänelle on tärkeää työskennellä yrityksessä, jolla on suurempi missio.
"Specsaversilla haluamme tuoda silmäterveyden palveluita mahdollisimman monen ihmisen ulottuville", Holmaheikki kommentoi.
Ennen Fazeria hän on työskennellyt Accenturella, Olvilla, Tamrolla ja Unileverillä.
Holmaheikki kertoo, että Specsaversissa häneen vetosivat "perheyrityksen arvot, ketterät toimintatavat sekä sopiva pilke silmäkulmassa". Lisäksi hän näkee Specsaversin markkinoinnin kehittämiselle kiinnostavia mahdollisuuksia.
"Optisella alalla kilpailu on kovaa, joten brändikokemuksella erottautuminen on tärkeää", Holmaheikki sanoo.
Lue koko uutinen M&M.