• Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Kotipizza Group lanseerasi kansainvälisille markkinoille suunnatun No Pizza -ravintolakonseptin

Kotipizza Group on kehittänyt kansainvälisille markkinoille suunnatun No Pizza -ravintolakonseptin. Ensimmäinen konseptin pohjalta toimiva ravintola on määrä avata Pohjoismaissa vuoden 2018 aikana. Kotipizza Group suunnittelee laajentavansa konseptin ravintolaketjuksi master franchising -yhteistyön pohjalta.

Kotipizza Groupin kehittämä No Pizza on pizzaravintolakonsepti, joka on suunnattu kansainvälisille markkinoille. Konseptin pohjana ovat sourdough-taikinasta tehty pizzapohja, vastuullisuutta ja tuoreutta painottavat täytteet ja raaka-aineet sekä selkeästi erottuva visuaalinen ilme ja asiakaskokemus. No Pizza -konseptin brändisuunnittelusta on vastannut N2 Marketing Oy ja sisustussuunnittelusta Futudesign Oy.

Kotipizza Group suunnittelee avaavansa ensimmäisen No Pizza -ravintolan Pohjoismaissa vuoden 2018 aikana. Tämän jälkeen yhtiö hakee kumppania, jonka kanssa konsepti voidaan laajentaa ketjuksi master franchising -yhteistyön pohjalta.

Lue koko uutinen täältä.

Franchise News 13.12.2017

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

Katso uutisarkisto tästä

 
 
Franchise News - ajankohtaiset uutiset franchisingsektorilta