Suomen Laatutakuu Palvelut Oy saavutti ISO 9001 –laatusertifikaatin

Suomen Laatutakuu Palvelut Oy on tehnyt kuluneen vuoden aikana aktiivisesti ja tavoitteellisesti töitä ISO 9001 –laatusertifikaatin saamiseksi. Toimitusjohtaja Henri Häyrinen vastaanotti Laatutakuu Gaalassa 6.10.2018 Bureau Veritas Certificationin myöntämän ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmän serfikaatin.
Kuva:
Akifoto/Aki Rask
Sertifikaatti osoittaa, että yrityksen laadunhallintajärjestelmä täyttää todistetusti laatujärjestelmien standardin vaatimukset ja osoittaa yrityksen toimivan asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun kehittämisessä. ISO 9001 on kansainvälinen laadunhallintastandardi. Menestyvien yritysten toiminta perustuu laatuun. Laatuun panostavalla organisaatiolla on paremmat mahdollisuudet menestyä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa markkinoilla.
”Kiinalainen filosofi Konfutse sanoi aikoinaan, että ihmisellä on kolme tietä toimia viisaasti: harkinnan tie, jäljittelyn tie ja kokemuksen tie. Suomen Laatutakuu Palvelut Oy:n toiminnassa oli nämä kaikki käytössään ja siksi laadukkaan toiminnan kehitystyö oli näkemämme perusteella ripeää ja johdonmukaista”, Salla Punkari Bureau Veritaksesta kertoi auditoijien terveisiä.
”Merkittävimpiä positiivisia huomioita oli se, että toimintatapoja on perusteellisesti mietitty ja yrittäjät ovat hyvin sitoutuneita tuottamaan korkeaa palvelun laatua”, Punkari korosti.
ISO 9001 -standardin perusrakenteeseen kuuluu muun muassa johdon vastuu, resurssien hallinta, prosessien hallinta ja mittaaminen, analysointi ja jatkuva parantaminen. Organisaation tulee sitoutua laatuun ja otettava siitä näkyvä vastuu.