Home Instead on nyt Kotona Asuen

1.1.2019 lähtien Home Instead Seniorihoiva on Kotona Asuen Seniorihoiva. ”Tämän muutoksen avulla voimme ottaa paremmin huomioon suomalaisen yhteiskunnan tarpeet, mukautua ja palvella paremmin kullakin paikallisella alueella sekä laajentaa palveluita mahdollistaen yhä useamman ikäihmisen palvelemisen” kertoo yhtiön toimitusjohtaja Samuli Suominen.

Vahvistamme merkittävästi kotimaisuutta

Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan kotimaisuuden merkitys on lisääntynyt merkittävästi suomalaisten kuluttajien keskuudessa. Vuonna 2013 kotimaisuutta suosi 57 % suomalaisista; uusimman tutkimuksen mukaan huomattavat 84 % suomalaisista kuluttajista suosivat kotimaista. Nämä kuluttajat kokevat kotimaisuuden olevan kriteeri heidän ostopäätökselleen. Samuli Suomisen (2018) Executive MBA tutkintoa varten tekemässään haastattelututkimuksessa yli 86 % avainhenkilöistä piti kotimaisuutta tärkeänä tai erittäin tärkeänä.

Nämä ovat hätkähdyttäviä lukuja; sosiaali- ja terveydenhoitoalalla jo perinteisesti on koettu kotimaisuuden olevan erittäin tärkeää. “Työntekijöiltä ja asiakkailta saamamme palautteen mukaan kotimaisuutta tuli lisätä. Toiveena oli myös nimenmuutos. Nämä ovat merkittävimpiä syitä sille, miksi uudeksi nimeksi on valikoitunut nimenomaan Kotona Asuen Seniorihoiva”, kertoo Samuli Suominen.

“Nimenmuutoksen lisäksi Kotona Asuen Seniorihoivalla tulemme vahvistamaan Avainlipun roolia ja lisäämään Avainlipun käyttöä painotuotteissa ja muussa materiaalissa”, sanoo toimitusjohtaja Samuli Suominen. Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu on selkeästi tunnetuin kaikista merkeistä. Markkinointi&Mainonnan ja Taloustutkimuksen tutkimuksessa Avainlippu ylsi Suomen 8. arvostetuimmaksi brändiksi (M&M ja Taloustutkimus, 2017). 

SOTE häämöttää

SOTE-markkina on kuluneen 11 vuoden aikana kokenut muutoksen. Moni asia on muuttunut ja päättäjien tavoitteena on saada aikaan historiallinen SOTE-uudistus. Yrityksen on tärkeää paitsi mukautua jo tapahtuneisiin muutoksiin niin myös valmistautua tuleviin muutoksiin. “Tämä nimenvaihdos ja muutos Master Franchise -yhtiöstä Franchisingantaja-yhtiöksi osaltaan valmistaa yhtiötä näitä asioita varten”, sanoo Samuli Suominen.

Brändiuudistus

Yhtiön markkinointinimi 1.1.2019 alkaen on Kotona Asuen Seniorihoiva. Samalla yhtiön kotisivun

osoite ja logo muuttuvat. Uusi kotisivuosoite on www.KotonaAsuen.fi.

Yhtiö on päättänyt Master Franchise -sopimuksensa Home Instead, Inc:n kanssa 31.12.2018 ja

ostanut konseptin käyttöoikeuden kaikkine aineistoineen. Tämän jälkeen Kotona Asuen

Seniorihoivalla ei ole minkäänlaista sidosta Home Instead, Inc. kanssa. Asiakkaille kaikki pysyy samana lukuun ottamatta nyt ja jatkossa tehtyjä uudistuksia ja parannuksia.

Sähköpostiosoitteet

Sähköpostiosoitteissa verkkotunnuksen pääte @homeinstead.fi on muuttunut @KotonaAsuen.fi tammikuun alussa.

Yhtiö pähkinänkuoressa

Kotona Asuen Seniorihoiva tarjoaa kotihoidon sosiaalipalveluita ikäihmisille kotiin. Yhtiö tarjoaa

kumppanuus- ja seuranpito-, kotiapu, henkilökohtaisen ja muistihoivan palveluita sekä

lääkkeiden muistuttamista ja avustamista liikkumiseen ja muihin seniorin kotona asumiseen

tarvitsemiin palveluihin. Kaikki Kotona Asuen Seniorihoivan palvelut mahdollistavat ikäihmisen

asumisen omassa kodissaan niin pitkään kuin mahdollista.

Kotona Asuen Seniorihoiva on vuodesta 2008 lähtien palvellut satoja asiakkaita ja tarjonnut

kymmeniä tuhansia tunteja ei-sairaanhoidollista hoivaa.

Kotona Asuen Seniorihoiva palvelee Pääkaupunki-, Lahden ja Tampereen seuduilla.

Franchise News 20.2.2019

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »