Burger King räätälöi Suomen markkinoille autokaistan, jolla ei tarvitse puhua

"Suomessa asuu valtava joukko perusluonteeltaan hiljaisia ja ujoja ihmisiä, joille tahdomme tarjota vaihtoehtoisen tilausmuodon", kertoo Restelin myynti- ja markkinointijohtaja Toni Flyckt.


Pikaruokaketju Burger King avaa ”hiljaisen autokaistan”. Mobiilisovellus Restiksen kautta toimivassa palvelussa asiakas pystyy tekemään, maksamaan ja noutamaan tilauksensa ilman sanallista kommunikaatiota tai jonottamista. Kyseessä on ketjun mukaan Suomen markkinoille räätälöity innovaatio.

"Burger King uskoo tietysti ihmisten väliseen sanalliseen kanssakäymiseen, mutta Suomessa asuu myös valtava joukko perusluonteeltaan hiljaisia ja ujoja ihmisiä, joille tahdomme tarjota vaihtoehtoisen tilausmuodon", sanoo tiedotteessa Restelinmyynti- ja markkinointijohtaja Toni Flyckt.

Flycktin mukaan palvelu lyhentää tilausaikoja keskimäärin 7–8 minuutilla. Ketjun mukaan uusi kaista enteilee perinteisten autokaistojen katoamista.

"Halusimme kehittää vaihtoehdon vanhoille Drive Thru -autokaistoille. Etenevissä määrin ne alkavat kuulua menneisyyteen, jossa osa kilpailijoistamme tuntuu yhä elävän", Flyckt sanoo.

Konsepti on suunniteltu yhteistyössä markkinointitoimisto Supersonin kanssa.

Hiljainen kaista -palvelu avautuu perjantaina 15. helmikuuta Burger Kingin Käpylän ravintolassa. Konsepti tulee vähintään 15 suomalaiseen Burger King -ravintolaan.

Näin palvelu toimii

Asiakas rekisteröityy Restis-mobiilisovelluksen käyttäjäksi. Tilaus tehdään ja maksetaan Restiksen kautta. Asiakas päättää, milloin tilaus valmistuu, ajoittaa saapumisensa oikeaan ajankohtaan ja pysäköi ajoneuvonsa Burger King -ravintolan parkkipaikalle rajatulle Silent Pick Drive -alueelle. Tilaus tuodaan ajoneuvoon asti ilman jonottamista tai odotusta.

Alkuperäinen uutinen Markkinointi & Mainonta

Franchise News 20.2.2019

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

Katso uutisarkisto tästä

 
 
Franchise News - ajankohtaiset uutiset franchisingsektorilta